Poniższe ceny są cenami brutto – potrzebujesz fakturę na firmę zgłoś ten fakt wcześniej zanim zostanie wystawiony paragon.

Poniższy cennik jest orientacyjny a przy kompleksowych usługach takich jak przygotowanie motocykla do sezonu ceny ustalamy indywidualnie w zależności od wykonanych prac, czasu spędzonego przy motocyklu.

 UsługaCena (brutto)
1    Roboczogodzina- *jeżeli z jakąś czynnością schodzi więcej niż 1h, (za każdą następną godzinę zniżka)120 *
2Silnik 
a)Regulacja zaworów – cena uzależniona od ilości zaworów, metody regulacji, ilości wymienionych płytek, wymienionych uszczelek i innych elementów jak również od czasu spędzonego przy motocyklu.  Inne czynności serwisowe  możliwe do wykonania “przy okazji ” zaworów są dodatkowo płatne, ale w pakiecie zawsze taniej. Dlatego trzeba pytać o ewentualne rabaty. 200-2000
b)Wymiana oleju w silniku* wymiana filtra oleju w motocyklach wyposażonych w np. gmole i podóżki uniemożliwiające wymontowanie pokrywki filtra oleju ( np Suzuki VS 800, 1400 Intruder lub np. Yamaha XV 750 i 1100).40-150
*200-450
c)Wymiana oleju w wale kardana *często znajduję uszkodzone gwinty lub korki; ewentualnie należy doliczyć naprawę gwintu lub cenę nowego korka30-80*
3Zawieszenie 
a)Wymiana oleju w przednich teleskopach * bardzo rzadko wykonuję taką usługę jako samą, zawsze sugeruję kompletny serwis tj. rozłożenie i czyszczenie zawsze brudnych komponentów, weryfikacja ich stanu i wymiana potrzebnych części.150-300* za sztukę
b)Wymiana oleju + wymiana uszczelniaczy przedniego zawieszenia + weryfikacja elementów. Stosuję zawsze wysokiej klasy olej syntetyczny. W praktyce korzystam z tabeli lepkości olei dostosowanych do danego motocykla – chyba że klient chce inaczej i podpisze takowe zlecenie200-500 za sztukę
4Układ zasilania 
a)Synchronizacja gaźników 200 – 800
b)Czyszczenie gaźnika, regulacja i synchronizacja. Mycie rozłożonego korpusu w myjce ultradźwiękowej. Weryfikacja zużytych elementów  typu dysze, zaworki iglicowe, membrany, iglice itd. * cena uzależniona od ilości spędzonego czasu. Często w starych gaźnikach trzeba wykonać czynności niestandardowe, a co za tym idzie czasochłonne. * cena za rbh
c)Synchronizacja przepustnic – wtryski200-700
d)Czyszczenie + synchronizacja przepustnic- wtryski. W zależności od ilości wymaganych czynności typu ustawienie TPS, składu mieszanki, dawki paliwa itp.250-850
5Filtr powietrza 
a)wymiana filtra powietrza (cena uzależniona od modelu motocykla – dostępność do filtra) – czasami cena wzrasta jeżeli jest utrudniony dostęp do filtra40-200
(chyba źe to GoldWing to 450 :))
b)Czyszczenie i nasączenie filtra gąbki lub typu K&N60-200
6Koła 
a)Wymiana opony z wyważeniem (koło zdjęte z motocykla)50-100
b)Wymiana opony z wyważeniem plus demontaż i ponowny montaż na motocyklu200-600
c)Załatanie opony – w zależności od rodzaju naprawy, motocykla itp.50-250
d)Wymiana opon dętkowych z wyważeniem + ewentualny demontaż i montaż kół70-150
e)Utylizacja opony – jeśli chcesz zostawić stare opony- my musimy je zutylizować20 zł/sztuka
f)Wymiana łożysk / koło100-250
g)Wymiana tarczy/szt120-250  
h)Sprawdzanie bicia osiowego i promieniowego obręczy koła (sprawdzenie ewentualnych uszkodzeń) *czasami muszę koło wymontować celem weryfikacji :)) Istnieje możliwość naprawy uszkodzonego koła w firmie zewnętrznej50-180* do 550  
6Hamulce   
a)Wymiana klocków * nie zalecam wymiany samych klocków- zbyt często zasisk/pompa/prowadnice/uszczelniacze/przewody są uszkodzone. 50-120/ zacisk *
b)Wymiana klocków (w tym czyszczenie tłoczków, wymiana płynu hamulcowego, odpowietrzenie) i przegląd zacisku- czyszczenie zewnętrzne, rozbiórka na części pierwsze, weryfikacja podzespołów, czyszczenie, ponowny montaż, odpowietrzenie, testy i ewentualne wstępne dotarcie120-250 zacisk
c)Odpowietrzenie układu/wymiana płynu – należy doliczyć cenę płynu30-150
7Skutery – przekładnie 
a)Wymiana paska, rolek, sprzęgła w zeleżności od wielkości skutera i modelu. Przy okazji weryfikacja stanu poszczególnych podzespołów i czyszczenie/przedmuchanie150-500
8Pozostałe usługi 
a)Podłączenie do komputera diagnostycznego, kasowanie błędów, zmiany/resetowanie sterowników CDI w zależności od sposobu połączenia i czasu spędzonego na komunikację :)))150-450
b)Wymiana świec 1szt40-250
c)Ocena stanu technicznego motocykla np. przed zakupem (czasami trzeba rozkręcić kilka elementów żeby sprawdzić)100-400
d)Wymiana łożysk główki ramy250-600
e)Pomiar ciśnienia kompresji50-160/szt
f)Wymiana napędu (w zależności od sposobu wykonania) zakuwka/zapinka * w niektórych modelach np: Kawasaki Versys, ER6, ZX6 zapiekają się nakrętki przedniej zębatki220-650*
g)Wymiana sprzęgła (tarcze- należycie namoczone, przekładki, sprężyny, uszczelka, ewentualnie weryfikacja kosza sprzęgłowego, łożysk, wysprzęglika itd)

Motocykle typu V i boxer (np. BMW) 
250-600

600-1500
h)Wymiana łańcuszka rozrządu (cena uzależniona od sposobu i poziomu trudności np. z zakuwaniem / bez zakuwania)  * często przy tym regulacja zaworów, wymiana świec i inne konieczne czynności350-1500
i)Czyszczenie, smarowanie i regulacja naciągu łańcucha napędowego80-250
10 Montaże 
a)stelaże 200-700
b)szyby100-500
c)crashpady  * czasami wymagane wiercenie otworów w owiewkach, często poprawianie gwintów lub usuwanie zapieczonych/zaśniedziałych śrub200-700*
d)grzane manetki 200-600
e)alarm200-700
f)kufer200-600
g)dodatkowe światła200-650
h)gniazdo zapalniczki 100-350
i)wyświetlacz biegów – w zależności od modelu motocykla200-900
j)demontaż i montaż osprzętu motocykla przed i po naprawie (cena zależy od budowy motocykla)100-500